8.10.05

Una de nostalgia...

L'altre dia vaig anar a parar a una web on sortien links i demés informació sobre sèries antigues (aquesta via a best truth) i en vaig trobar a faltar una de molt important o que a mi em fa venir molts bon records de la meva infantesa (encara a vila).

Es tractava d'una sèrie (polaca) d'animals de drap animats en stop-motion que tenien certes aventures.
Hi havien varis personatges com ara el conill aquell entremaliat..

qui no recorda a:

L'osset Faluc!

galeria d'imatges

I aquí teniu la cançó en polac - MIŚ USZATEK.
i la lletra per si us venen ganes de fer un karaoke.

Na dobranoc, dobry wieczór
Miś pluszowy Śpieewa Wam
Mówią o mnie Miś Uszatek
Bo klapnięte uszko mam
Jestem sobie mały miś, gruby miś
Znam się z dziećmi nie od dziś
Jestem sobie mały miś, śmieszny miś
Znam się z dziećmi nie od dziś

És l'hora de dir bonanit, posem-nos al llit o algo així acabava..
eren una mena de lunnis??? quina relació més desafortunada no?

2 comentaris:

sr. sike ha dit...

a vegades em sorprens.. :s

Anònim ha dit...

Com és que el warp3r sempre sap la versió underground de la cançó del moment?

Serà d'una secta secreta?