2.10.05

Pharming. Nou delicte digital

Notícia del periódico

Los delincuentes de la red han dado "una vuelta más de tuerca" al fraude en internet y han sofisticado el llamado PHISHING, el timo más extendido en estos momentos

(...)

Sin embargo, el PHARMING es "más sofisticado y peligroso", ya que consiste en manipular el archivo de dominios que utiliza el usuario para desviarle, cuando teclea la dirección de la página real del banco, a otra web falsa y que aparenta ser la de la entidad, sin que la víctima se percate.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Jorl! i Condemorl! On anirem a parar?

n3fen ha dit...

flipes... jo no em crec que d'això no en sapiguen res els programadors de les webs dels bancs... un dia d'aquets el martí fotrà els cuartos a tots els de caixapenedes i ja l'haurem vist prou... jo per si decas me fet del banco pastor... que no tenen web :P

sr. sike ha dit...

jajaja ja veus.. tindràn un augment de clients aquests.. cols dir que no hi ha una mena de conspiració?

Anònim ha dit...

aquests del phisihing se'ns pishen...

Gerard Amela i Camprubí ha dit...

jo em creia que el comentari més eloqüent seria el meu, però el pietro se m'ha pishat XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

sr. sike ha dit...

phhhhh!!!