26.10.05

M'encanta

Mirant aquest link he descobert quin era el nº 1 a les llistes britàniques el dia que vaig néixer, i van ser ni més ni menys que els Madness amb la cançó "House of fun". Però la cosa no acaba aqui.. ja que també he descobert que la Kylie Minogue va néixer el mateix dia que jo!
Mira que és fàcil fer-me somriure.



Tant com que m'arribin a casa aquelles xapes que fa taaant de temps vaig dissenyar i que fa unes setmanes vaig decidir enviar-les a fer. Han quedat "genilas" com diria una amiga meva.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

UO! EL nº1 el dia q jo vaig néixer també era House of fun! És el qeu té portar-nos pocs dies :-P

A més, he nascut el mateix dia q el Prince (kiiiisss!!!, ahahaha)... i q el guitarra de Red Hot Chili Peppers.

Ja m'ensenyaràs les plaques.

sr. sike ha dit...

xD

és que no saps com m'ha agradat. Abans deia (bé, és un dir..) que havia nascut el mateix dia que fraga :'( No vegis com ha canviat la cosa oi? :D

a tu t'en toca una dels 2shifted per la cara! que hem de cuidar els fans!

Anònim ha dit...

pos el 28 d'agost va néixer la Shania Twain (40 tacos, qui ho diria!), que no està GENS malament!!