27.10.05

Castanyada a Centelles (i III)

Al no haver sortit gaire no sé si heu planejat alguna cosa a fer o què, però de moment us explico com està el tema per allà dalt.

La festa es farà el dia de la castanyada (normal), és a dir la nit del 31 d'Octubre al 1 de Novembre.
Es farà en una casa pairal de fa dos segles (fa poc diríem del segle passat, però ara ja no, també normal).
L'organitzen vàries colles, per lo tant els estils de música seran variats. Hi hauràn 2 sales hi passarà de rollo razz sala d'abaix a comercialillu a més rock, etc.. i després nosaltres a les 4 d la nit fent un espectacle com el del Flam. Vj + Dj.
La festa serà indoor però no us descuideu de la jaqueteta que ja comença a fer fresquillo.
L'entrada costarà 10 € i té 4 consumicions i després hi haurà barra, plena de nenes, a preus econòmics. Deixo que ho entengueu com volgeu, que ja sou grandets.
I el tema sopar es farà un xai (o dos, no ho sé segur) rostit al foc durant sis horetes. Segurament n'hi haurà per tots.



Crec que no em deixo res. El Molina maleuradament no podrà venir per tema curro o sigui que puntxarem l'Edu i jo. Hi ha prespectives de què aparegui molta més gent que a la de St. Joan.

Apa! ja ho sabeu! ja em direu el què.

2 comentaris:

Gerard Amela i Camprubí ha dit...

interessant proposta. parlaré amb el meu mànager...

No, encara no sé, però em molaria bastant venir. ja parlarem.

sr. sike ha dit...

comenta-ho amb la gent, que jo aquest finde tampoc sortiré pas (l´últim, espero). Encara que faré alguns callings (letu-laia, etc..)