1.10.05

Bloc Party. Silent Alarm Remixed

Fa unes tres setmanes dins d'un atac consumista al Fnac (i a sobre duia peles!) i intentant trobar una cançó digna per poguer començar a fer algo del meu projecte d'animació em vaig pillar aquest disc de Bloc Party. Serem sincers, només va ser una excusa per comprar-me el disc, ja que després d'haver escoltat el remix del single "Banquet" en tenia força ganes.

Com tot disc de remescles s'ha d'esperar que s'en trobaràn de bones i de dolentes. Aquest no és el cas (bé, segons gustos) ja que a part de ser remesclades, han sigut reinterpretades i això és d'agraïr, la veritat.

El disc compta amb remescladors com: Ladytron, Erol Alkan, Whitey, Four Tet o Mogwai entre d'altres.

BLOC PARTY WEBSITE



per cert: directe de Bloc Party el 19 de Novembre al Razzmatazz. Ja en sé d'un que hi va i segurament jo també m'hi apunto. Quien da más?