2.10.05

Notícies desde Centelles

L'altre dia parlant amb l'Edu em va comentar que aquella colla d'allà dalt volia tornar a muntar una festeta d'aquelles que tant us agraden. Ja sabeu: vaques, tractors, olor de camp, sopar col·lectiu, foguera (ara que s'acosta el fred), llums, música, alcohol, bon ambient i si m'apures gomets (encara que n'hi ha algun que ha desenvolupat un trauma.. no miro a ningú xD ). En resum.. un festival de llums i colors.

Encara no se sap quan es farà perquè potser entre el temps que es triga en organitzar-se, que segurament la festa serà en Novembre i a l'apropar-se cap d'any (en què hi haurà festa segur), doncs potser tot es queda en res i es centren tots els recursos en liarla bé per cap d'any.

Espero que vista l'experiència de st. Joan alguns de vosaltres torneu a passar per allà, almenys jo hi aniré i segurament el molina també, i això que ell encara no en sap res.

Us seguiré informant.



PD. Tot això ha vingut després de revisualitzar el video d'uns posts més avall en que la noia que surt ballant (i que bé que balla.. mm) va ser gravada en una de les festes al Lokal. Ah! i jo també hi surto.. si us hi fixeu bé xD

PD2. Digueu-me aaaaargo als coooments, veeenga paaaaaio! ;)

5 comentaris:

Anònim ha dit...

hola xD

sr. sike ha dit...

jaja.. benvingut!

Anònim ha dit...

pueeees... jo no sóc persona de ser capaç de preveure què faré d'aki tres dies, per tant, no sóc capaç de saber què faré per cap d'any. El que sí que t'asseguro és que, vista la experiència de st. joan, pujar a centelles és una opció a tenir moooolt en compte!

PD: Pooounding pooooounding techno music!

sr. sike ha dit...

així m'agrada! mirant el blog desde el curro!! (o no començes a les 9?? jeje). Doncs ja et dic. O fan la de cap d'any o potser en fan una abans i tot. El que segur segur (en un principi) és que em van demanar si hi podríem anar a puntxar (si no som els 2, serà un de nosaltres). I bé, lo de cap d'any ja se sap, compromisos i tal, però l'any passat va ser tota una experiència. Iimagina que per saber que eren les 12 vam haver de deixar la ràdio d'un cotxe posada a tot drap per poguer escoltar les campanades! :D

sr. sike ha dit...

guay guay.. ara més notícies. Buideu el caché del navegador, feu reload al blog si el proxy de telefònica us deixa llegiu la bonanova.