27.6.07

Secrets



L'Oriol viu a London. M'acaba d'enviar l'enllaç a un video d'una festa a la que va anar ara farà dos anys pel seu aniversari, ja que devia estar nostàlgic perquè es fa gran [rialles comprensives].

Es tractava d'una festa 'secreta', de les que es fan en magatzems o a les afores, en boscos propers. De fet, el secret no és que es facin, sinó el lloc on es celebren que va canviant i es manté ocult fins a l'últim moment, que normalment es comunica per correu electrònic i sms.

Tot i el caràcter subterrani d'aquests events se'n pot trobar informació fent una mica de recerca. Fins i tot sembla que s'anuncien al Don't panic londinenc, el paquetet de flyers pre-fabricat (que, quines coses, ara també ha arribat a BCN i podeu trobar a les botigues del centre), o a botigues de vinils com Phonica (recomanada). Ja m'enteneu, molt molt secret no és... però potser és que algunes d'aquestes organitzacions amb el temps s'estan fent més mainstream. No ho sé.

Per aquí també se'n fan, però és un altre estil, em fa l'efecte. Més que res el que fa funcionar aquestes coses és el de sempre (a part de la pròpia tradició rave anglesa, suposo): La maquinaria de l'oci institucionalitzat que fa que la gran majoria de clubs siguin cada cop més avorrits, sense personalitat i amb la entrada i el cost/litre de cubata més elevat. Així que, perquè no caminar una estona per unes vies de tren fins arribar a un camí que porta a una bassa i allà caminem 100 metres en direcció nord-est per uns arbustos fins una carpa camuflada? Visca l'esperit gimkama.

En el seu moment em vaig guardar els enllaços a els webs dels organitzadors per si de cas un dia que hi pujàvem calia mirar l'agenda [més rialles], i avui l'Oriol m'hi ha fet pensar, així que el post va d'això. Checkitout!

Mulletover

Buttoned Down Disco

Us convido a delatar les que vosaltres pugueu conèixer, d'aquí i d'allà.

PD: Un amic meu un dia m'explicava que en una cabina d'una plaça de London es deixava una url o un email on informar-se sobre festes d'aquestes. Però ara no em vé on era. Maleïda memòria.

2 comentaris:

sr. sike ha dit...

M'estàs parlant de geo-raving??? xD

De fet trobo a faltar anar a festes d'aquestes. Acostumen a ser més divertides.

b-bro ha dit...

Exacte, això era fa dos anys, però ara ja me'ls imagino marcant una coordenada i espavila't amb el GPS.