27.6.07

Aparatus



{actualització}
Abans he dit avui... volia dir divendres.
_

{original}
No sóc massa fetitxista, però l'iPhone (d'Apple) arriba avui als USA:

"Rumors have it that shipments are arriving in the dark of night, accompanied by armed guards."

Més que res interessa perquè potser això comença a jubilar l'iPod —encara que costi de dir—, perquè m'encantaria tastar l'interfície i perquè no sé si esdevindrà un altre encert del disseny industrial d'Apple però segur que quedarà com una icona.
Que maca la maqueta de l'aparador!

3 comentaris:

Unknown ha dit...

arriva el 29!no?

b-bro ha dit...

I tant. El 29 (tal com es veu a la foto...). Quan em vaig adonar de l'error vaig esmenar el post.

Al NY Times hi ha un anàlisi gràfic de les parts externes i funcions relacionades de l'iPhone. (Javascript on)

sr. sike ha dit...

Buah!
jo tinc moltes ganes de tocar-lo però em sembla que fins a finals d'any náh de náh i encara falta saber en quina companyia sortirà aqui a espanya no? Si Vodafone, si Movistar.. crec que hi haurà una plaga de "camiseteros" digne de veure. jeje