4.2.06

Ninotets

Tothom té o ha tingut algún cop a la seva vida algún ninotet que l'ha acompanyat a la seva habitació, al seu lloc de treball o a l'habitació del ordinador (en el cas que no tinguis l'ordinador a la teva habitació, com és el meu cas).

I aquests són els 2 nous companys que tinc, directes desde Japó, que em va regalar l'Odile.
Vigilaràn que no em passi res i si apareix algun Godzilla o algun altre monstre gegant per la meva habitació ells em defensaràn. Un és el conegudíssim ULTRAMAN! La va encertar tant portant-me'l! jeje i el de l'esquerra és l'Eviltiga, un personatge dels dolents, però com que està sota les meves ordres.. ^_^



Toma post friki..

1 comentari:

sr. sike ha dit...

els teus minidomokuns també estàn voltant per aki!! encara que hagués molat algo una mica més gran jejeje :P