25.2.06

Let's go party!

Nenes, no us puc dir massa perquè no en tinc molta idea.
Avui al Cim (restaurant que està dalt del turonet de st. Pau) em tindreu amenitzant la nit amb l'estil que em caracteritza.
[edit] Al final crec que serem 4 dj's. La cosa comença a les 23h amb el dj de funhouse, després un tal Albert, jo mateix i un tal Oriol. Venga venga que me lo quitan de las manos [/edit]
Després de disfrutar ahir com un babau al festival vilanoví MS-20 amb yes robot, dj 2d2 i Le Hammond Inferno -quina sessió déu meu!!!- la cosa pinta molt animada avui, encara que ves a saber si serem més de 4.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

o 5! ...

Anònim ha dit...

ia akella tia de lo+
he visy el flyer i sereu 5 krek ( i vaia kk de lfyer, sorry)

percert, posa'm a llista no! k portare 4 nenes!!!xDDD

kgxewr