13.2.06

Comptes pendents



Si.. eren pels voltants de Febrer de 2004 i al tornar del viatge que vam fer a Paris em vaig quedar a la meitat del 6è o 7è carret amb les fotos de l'última nit/dia. Unes fotografíes que es quedarien en l'oblit absolut fins que el qui acabés el carret, en aquest cas el meu germà, no les anés a revelar. I ho va fer, però ja no vaig dur les fotos porahí, en endavant "Bilwi", perquè la resta de la colla i els implicats en el viatge les veiéssin. O sigui que fent una labor de recuperació de material he escanejat aquestes fotos i les he pujat a Les fotos perdudes del viatge a Paris.

8 comentaris:

Xavier ha dit...

molt guapes, son molt espontanees

tu hi surts?

Rai?

Xavier :)

sr. sike ha dit...

nop, jo estava darrere la càmera. ës l'únic problema que li veig a això de la fotografía.. jaja

Anònim ha dit...

kina ilu m'ha fet! Vaia currada escanejar les fotos i penjar-les i tal. La veritat és que t'ha quedat una galeria la mar de mona. Sembla que haguéssim anat a parís per allà l'any 72 o així, tot en b/n amb el bou amb el gorro soviètic i la samarreta a ratlles! jajajja... Tot plegat molt nostàlgic! Ja tinc la llagrimeta tonta i tot!
una abraçada

sr. sike ha dit...

era la intenció, era la intenció :)

Xavier ha dit...

JEJEJEJEJE

hi ha una opcio a la camera, que es temporitzador RAI!!!

JEJEJEJEJEJJAJAJAJAJAJJIJIJIJIJI

Xavier :P

no tens excusa! ;)

sr. sike ha dit...

ai nen.. en aquestes no i surto pq són les últimes.. a més ja em va fer fotos el shard xD

francesc ha dit...

shard, q era el pijama la samarreta de ratlles!

Anònim ha dit...

oh là là!