24.2.06

;)



;)

8 comentaris:

Anònim ha dit...

uiuiuiuiuiuiui! ara se'ns posa gallitooooo!

sr. sike ha dit...

jaja.. no va per vosaltres, que poseu cosetes asiduament.. hi ha gent que s'ha de sentir al·ludida eeeh.. joder què menys que posar alguna cosa.. la ilu que fa carregar la pàgina i veure que hi han comentaris!

Anònim ha dit...

els video de NIN es geniaaaal!


sé k no va aki, pero kom demanes post aki... xD

jvctfw

sr. sike ha dit...

nono, no demano aqui.. demano a tot arreu!!! xD

Anònim ha dit...

jo ja vaig posar un comment amb lo del Johnny Cash... pero bueno, no s'aprecia la meva col·laboració pel que veig...

Anònim ha dit...

JUÀ-JUÀ-JUÀ!!! ui.... em sento una mica aludida... cert, et vaig dir que ho faria i no ho he fet! Bueno, doncs no vaig dir que el video de hurt m'encanta, estic perdudament enamorada del difunt johnny, i és que a part la cançó és brutalment trista i encantadora! La peli "en la cuerda floja" és un trunyu, però si us mola en cash disfrutareu de cada cançó! I jastà, prometo parlar més d'ara en endavant! jejeje...!

sr. sike ha dit...

Més que trista la cançó és bastant dura, però sí, la versió de Cash té un to molt més melancòlic i junt amb el video la cosa s'accentua molt més. Bueno Marta, gràcies pel comentari ;) A veure si ens veiem aviat!

Anònim ha dit...

valeeee, neeeen, valeeeee, ya escribo algoo neeeeeen...

:D