19.5.06

Jaima - Pataíta al compás



Avui, a dos quarts de dotze (23:30...), el grup vilafranquí de flamenc-fusió/funk/elquesigui JAIMA presenten la seva maqueta "pataíta al compás", live, en directe, desde la Moderna. Comptaràn també amb la meva presència als audiovisuals (ja aviso que serà mooolt light que emb el temps k m'ho van dir i lo liat que he estat poc he pogut generar..). Però bé.. si passeu de mi i escolteu el grupillo ja us aviso que sus lo pasaréis mu bien. ;)

Aneu a Jaima @ myspace per escoltar 4 cançonetes seves.
Ens veiem allà!

3 comentaris:

sr. sike ha dit...

fracàs per part meva. No vaig poguer projectar per problemes tècnics.. PUTO CABLE!

res.. a la pròxima segur i amb un xou una mica més treballat.
Palau Baltà, el 29 de Juny.
see ya there.

Anònim ha dit...

¬¬
q poca profesionalidá

Anònim ha dit...

ei, el dia del meu sant! ok, we'll be there!