27.1.06

Descobrint Japonesos a Barna

El meu bro m'ha passat un link a un blog on uns nois de Barna es dediquen a posar reviews de restaurants Japonesos amb preus, fotos dels tickets, cartes, etc. Està realment bé per saber de primera mà quins són els millors a triar. I us ho dic jo que sempre que puc (que és poc) m'agrada anar a menjar japonès i si a sobre puc anar mig recomanat, doncs millor que millor.

golomon



i continuant amb el tema oriental, us recordo que demà torna un concurs mític (fa temps, de diumenges pel matí a telecinco) que ens alegrarà les ressaques, com comenten aquell parell d'a la fàbrica. El faràn a Cuatro pels voltants de quarts de tres.

TAKESHI'S CASTLE a.k.a HUMOR AMARILLO!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Merda! merda merda merda!
M'he llevat a les 3 i pico i no u e vist!!!
X cert, technotronic? jajajaj tu vas perdre!!!

sr. sike ha dit...

alaaaa
si??
què tal va estar??

i el tema humor amarillo: són uns altres dobladors, però ho fan quasi bé igual.