18.1.06

Ausent

Aquest post és de semi-disculpa pels fans afèrrims que segueixen quasi diariament aquest intent de blog guai.
El cas és que estic bastant liadíssim a la feina (sí, tinc feina, no molt legal però ves..) i és a Tarragona. Em llevo d'hora, vaig a dormir tard i per lo tant quan arribo a casa no tinc esma per fer re de profit si no és que m'haig de fotre a acabar curros que m'enduc a casa (cosa normal en aquesta feina, no sé perquè).
Bé, cal dir també que aquest cap de setmana desaparèixo. Nem a Torralba enmig del no res i a l'espanya profunda a gravar un curt/videoclip. Ja que estem posats en temes laborals cal dir que també estic treballant en un documusical dels gira20 dels Pets. El dilluns (o en dies veniders) mireu l'infoK, potser hi surt el meu rostre, juju.

Tot això provoca que no posi re mínimament interessant ultimament, si mai ho he fet, ja que no tinc massa temps per navegar per les 1000 i una webs que normalment visitava. I fins dilluns espereu-vos a que actualitzi.. si sobrevisc.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

M'alegro molt sincerament que vagis trobant feinetes sike! Espero que la vidaa laboral et vagi somrient. D’altra banda, sento discrepar amb el senyor warp3r; els Pets no és ni de bon tros un dels meus grups preferits, però:
1.- forma part de la meva infència-pubertat.
2.-fan tum-pa tum-pa pq es dediquen a fer pop lleuger per adolescents i, dins aquest segment del mercat, ho fan molt correctament.
3.- La qualificació de brossa musical la reservo pels triunfitos... i l’atemptat contra els drets humans serien freaks com les supremas de móstoles o la de muertaquesensilla.
A més, crec que treballant en un reportatge dels Pets possiblement hi hagi mitjans suficients com per què el nostre amic sike pugui créixer professionalment, i si no, pues ja haurà anat de viatge a la Espanya profunda, tot això que tens!

n3fen ha dit...

m'acabes de declarar la guerra warp3r! els pets son com la llet materna en la meva vida musical aixi que, com fan els polítics, t'ordeno que retiris tal blsfèmia! :P es broma home..
Apa butru, la fama t'espera! però espero que te'n recordis dels amics quan vagis en limusina rodejat de xurris calentes amb es bikinis llevats...

sr. sike ha dit...

jeje.. kin debat s'ha muntat! de fet jo no munto re, només faig la pospo i les coses gràfiques que se li afegèixen al damunt i totes aquestes mandangues :P i seguint la conversa opino ma o meno com el shard, a mi no m'agraden, però reconec que el que fan ho fan bé, millor que moltes coses que corren porahí. ja us explicaré què tal el viaget.