4.7.07

Faraday: balanç

Aquesta edició del Faraday ja és història. Faré una mica de balanç -meu i particular- i segurament discutible. Si hi vau ser, opineu.

Vaig disfrutar: Jens Lekman, Nueva Vulcano
Va estar més que bé: Sr. Chinarro
Prou interessant: The new puritans, I got you on tape, Neils Children, Hidrogenesse
Marcianada interessant: Carla Bozulich
Em van deixar fred: Los Carradine
Decepció sonada: The teenagers
Em vaig perdre i crec que me n'hauria de penedir: Sunny day sets fire
Em vaig perdre: Luke Haines, Ladybug transistor, Evripidis...
No sonava bé: Don te cuchillo
No ho vaig entendre (el Faraday no és una boda): Girls spin the hits dj's
Algunes preguntes a l'aire:
The new puritans van tocar quatre o cinc temes, es van picar amb la gent?
The teenagers deuen tenir algun padrí, no? Lamentablement per a ells no arribarán ni a broma.
Amb què es depilarà aquelles cames tan llargues el teclista d'Hidrogenesse?
Perquè en Jens es fa acompanyar per una banda exclusivament de noies? (a excepció del dj).

Digne de menció va ser l'abucheo general quan el cantant de The teenagers, no sé si trastocat per tanta sobreactuació a l'escenari quan la seva banda no sonava a res, va proferir un ¡Viva España! genial, que va fer que la penya reaccionés com no ho havia fet durant el concert simplement per respecte. Suposo que encara no ho deu haver entès.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

eii! jo hi vaig anar el divendres! i em van agradar molt ladybug transistor i el janes lekman! els teenagers tocaven dissabte no? pk el divendres hi van haver uns anglesos, despres del jens lekman que tmb van saltar a l'escenari amb "viva españa".. no se, potser eren els teenagers... pero en general va estar prou bé!

Un pequeño hombre ha dit...

T'has oblidat del gran puzzle cósmico, espero comentari.
Està clar que en Jens Lekman va rodejat de noies perquè toquen bé. El dj és un tio, però elles renten els plats (vale, vale, només és una broma).

b-bro ha dit...

n3efen, ara que ho dius em va semblar veure't.
Si, els Teenagers el dissabte.
I els Ladybug Transistor són un altre dels que no vaig veure, ara no me'n recordo per què.
Els que tu dius devien ser els Neils Children.