12.6.06

quin mal de cap..

Aquest cap de setmana (ja sabem tots que els caps de setmana discotequeros començen dijous i acaben diumenge a la nit) i a causa del sònar vénen a Barna mil artistes i a mil llocs diferents. No sé vosaltres però m'agafa un mal de cap per intentar organitzar on vaig i quan, que s'em crea un sentiment d'emoció quan em "decideixo" i un altre de culpa per no anar a veure artistes als quals en tinc moltes ganes que p'a qué.

Una cosa segura, al sònar hi vaig al divendres de dia. Partint de que al sònar de nit no hi vull anar, a partir d'aquí tot són dubtes:

Dijous a veure 2 many i Felix da Housecat al razz??

Divendres nit a on? Razz (Black Strobe (live) + james Murphy, el de lcd soundsystem, + Rex The Dog + Ellen Allien)? Apolo (Michael Mayer + Superpitcher + Wighnomy Brothers + Mark Hemmann)? La Paloma (Ivan Smagghe)???

i el dissabte??
Al Nitsa (Ellen Allien & Apparat (live) + Kiki + Sascha Funke + Smash TV (live))??
Al Fellini ( Abe Duque + Richard Bartz + Kiko -aquest home té uns temazos que tela-)???
Al razz (M.A.N.D.Y. + Booka Shade (live) + Warp vs. K7: Four Tet dj Set + Jimmy Edgar + Dj Ease (Nightmares On Wax)???

Ai ai ai.
Haurem de planejar-ho tot molt bé.

L'apolo ara mateix és la opció més barata, plastik forever, però no la més interessant ja que ja duen sempre la gent que porten aquest cap de setmana. El Razz el divendres pinta molt bé (i el dijous, sí, però crec que no sortiré. A més ja els he vist. Em fot el factor felix da housecat que encara no l'he vist mai). El dissabte jo aposto pel Fellini, estaría bé com a novetat ja que no hi he anat mai i ve Kiko (!) (encara que el posin de 3r artista per mi és el cap de cartell (escolteu la primera cançó del electrotest4 per saber de qui parlo). Però de totes maneres el razz tb té una opció molt interessant..

argh.
perquè sempre passa el mateix?

Ja anunciaré quina és la decisió final.
El que sí us asseguro és que el diumenge m'en vaig a la platja juju.

2 comentaris:

n3fen ha dit...

barna és massa gran tio... jo perquè no conec a ni cristo d'aquesta penya, però si tota aquesta programació m'interessés em tornaria boig! i al final me n'aniria a la muntanya a desconectar!

sr. sike ha dit...

creo que sí, ¿no?
es lo que mejor pinta.
Supongo que eso quiere decir que no hay sonar, no?