27.6.06

Calima.



I ja tornem a tenir l'estiu a sobre i això també indica que els concertillos d'estiu per vilafranca han tornat. Calima agrupa totes les propostes musicals que organitza l'ajuntament amb l'ajut d'altres organismes tant públics com privats.

Jo d'alguna manera hi participo ja que el proper dia 29 a les 22:00 de la nit a la plaça Jaume I estarem tocant els Jaima (i jo als visuals, esperem, creuem els dits..).

A destacar a part de Jaima, per mi, serien les actuacions de Glissando el dissabte 1 al Milà i Fontanals (quin lloc més poc idòni però almenys es podràn veure grafitis meus jiji a no ser que els hàgin borrat..), i el de Pastora el dissabte 8.
I jo dic que ja es podrien haver guardat Pastora per la FM no?? xD

1 comentari:

Gerard Amela i Camprubí ha dit...

Si puc m'hi passo un ratillo. I si tinc humor em porto la càmera i tot. Apa, q vagi bé.