31.12.05

The Chanante time!

No tinc critèri. Sóc persona fàcilment influenciable per ments perverses. Tant és així que m'he convertit en una mena d'esponja de cultura, o digues-li com vulguis, constant i sense cap mena de prejudici.

Vale, després d'aquest inici de post sense cap mena de sentit us passo uns links en què perdre el temps una bona estona i riure un bon rato, ja sigui abans d'acabar aquest any 2005 o durant la ressaca del inici del 2006.
L' hora chanante, GAÑAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!

Testimonios. Hoy: Björk (cliceu a la img pa que arranque)


i uns arxius amb més videos chanantes:
chanante01
chanante02

apa,
BONA ENTRADA D'ANY!!!

Via un post púbic

4 comentaris:

Anònim ha dit...

joder sike... parles de la hora chanante després del post i el link que vam penjar nosaltres a
www.alafabrica.com ??
aixó jumeca...

P.D.: jumeca=paraula molt utilitzada pels creadors de la hora chanante

sr. sike ha dit...

ostres nano.. fa dies que ho vau fer no?? tampoc m'el vaig mirar massa jeje de fet el meu post ve incentivat a partir d'un altre blog, però no passa re. jiji

però a veure.. sempre cal recordar aquestes coses que si no la gent es queda "asobiná" i se n'obliden.
;)

República B612 ha dit...

Benvigut al club!!! Si encara no estàs molt enganxat mira de deixar-ho ara. Pq després no hi ha volta enrere.

T'ho dic jo que puc passar-me un dia sencer parlant com a la HC! (Dónde vas tunante? Que eres un Gambitero, que no paras por casa!!)

sr. sike ha dit...

a mi el que em mola més són els consells del chimo bayo xD juntament amb els testimonios. El superñoño tb està bé. jejeje de fet l'humor absurd sempre m'ha agradat.