3.2.08

Com es menja un nigiri

Fa un parell d'anys vaig veure un video sobre les costums a l'hora de menjar sushi. L'havia trobat seguint algun article que el recomanava dient que aclaria definitivament els falsos mites sobre la cuina japonesa. La veritat és que em vaig quedar ben parat fins que em vaig adonar que era en to irònic, o potser no, però en tot cas et deixava ben desconcertat. Seria veritat que el sushi es menja amb les mans sucant-lo en la salsa de soja? i a més, del revés? (o del dret segons com es miri, es clar).

El cas es que avui estava arxivant l'adreça d'un restaurant japonès que el Rai em va comentar que si un dia estava als voltants del carrer Princesa m'hi podia deixar caure, i quan casualment he entrat al seu web, donçs bé, allà hi havia la imatge de sota. Horror! En general els occidentals mengem el sushi malament (o és això, o es tracta de la típica conspiració d'en Logan).




A sota us deixo el famós video per a que pogueu contrastar i opinar on ens la colen i on no. Prou divertit.