10.1.07

Dissabte 13 ple de coses!

Anem per parts i per proximitat.

1. El dissabte 13 es fan moltes coses i no em puc dividir per assistir a totes, coses que té un. A Vila hi ha el típic concert dels Raimons amenitzat per la Salseta del Poble Sec. Si nois, dient-me Raimon i encara no ens han dit res per puntxar! Trist, jeje. Bé, aquest any em serà impossible assistir-hi (oblideu-vos dels cubates gratis, a més m'ha dit un ocellet que els preus seran econòmics o sigui que a ajudar a fer calaix!).



2. A Barna aquest dissabte hi fan un cocnert així pseudo-electro-underground que tant ens agrada a alguns (almenys per fer-se unes rialles). Al Apolo els del FEA organitzen l'internet festival on grups que s'han donat a conèixer pel slsk i pel myspce actuaran. Tal com Lorena C, els herois de la katalunya interior i els the Movidas. Imperdible, però no, perquè no hi aniré. :(

*Per cert, estigueu atents que a les festes pre-Fea torna el Chimo a Barna! HU-HA!



3. I al mateix lloc però dins del què és el Nitsa ve a puntxar un dels últims artistes que han fet algo interessant en el panorama electrònic de les pistes de ball: JUSTICE. Grans temes i sobretot grans remixos! Em molaria molt anar-hi, ja veurem.

Apa!
Ja teniu coses a triar.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Apreciat Raimon,

m'alegra veure que en el teu Blog ens fas una pseudopublicitat subliminal al Ball dels Raimons (ja està bé que contribueixis una mica a la causa). Per altra banda dir-te que el Ball va anar molt bé, ambientassu fantàstic i se'ns van acabar els gin-tonics de seguida per culpa dels preus populars.
Lu de punxar algun any caurà, not preocupis que ja fa anys que faig campanya...

Espero veure't al sopar...

rai

sr. sike ha dit...

M'alegra saber que la cosa va anar bé! El canvi de local crec que és l'acertat no? Sense fred, a 4 passes de tot i a bon preu tot.

Noi, em sap greu no haver vingut, no estava a Vila. Al final no vaig anar a cap dels llocs amunt esmentats, ens vam quedar a caseta que no estàvem del tot fins.

Tema djing. Al sopar hem de fer pressió i fer-nos pesats! Coi! que podria quedar una festeta maca amb puntxadiscus com nosaltres! ;)

merci per passar per aqui!

Anònim ha dit...

Mr.,
la llàstima del Bolet és que no ens deixen fer la barra a dins, però buenu, ja hem apretat molt i és impossible.
Aquest any et diré fins i tot que a la sala principal fotia una calor tipus Moderna (la qual cosa va anar bé per els gintònics esgotats)i em va agradar veure que va venir gent més jove que altres anys, a veure si això ajuda a aixecar una mica el tema, que entre tots estem matant les Festes de Sant Raimon.
Ah! i no et preocupis per no venir, amb els que érem ja anàvem sobrats, un altre any serà.
Lo del DJing... joder, fot anys que els estic dient que després de la Salseta hauríem de continuar la festa amb uns DJ's... però el tema horaris està una mica fotut, però tranquil... "la gota malaia al final forada la pedra".
Au venga, ens veiem al Sopar (o antes...).

Rai

PD: m'hi passo sovint per aquí, m'agrada del teu Blog la barreja localocomarcalinterprovinciali/omundial.

sr. sike ha dit...

"localocomarcalinterprovinciali/omundial.

"

què maca la definició! M'ha agradat, la veritat és que si que poso de tot, el problema és que poca gent diu res. :(

ja xerrarem al sopar!
r.