3.3.06

Dijous de tele..



Sí, sembla mentida.
Fa unes quantes setmanes que em trobo que després de sopar em ve més de gust asseure'm a mirar la tele que no pas estar davant de l'ordinador buscant, llegint, dissenyant o fins i tot perdent el temps. La causa d'això és que en la franja nocturna del dijous al 33 han ajuntat una sèrie de programes que no estan gens malament. Comença amb Silènci? Continua amb els reportatges de l'Sputnik, segueix amb un programa que he descobert fa poc que es diu Territòris on emissió a emissió passen peces audiovisuals relacionades entre sí a manera conceptual. I si encara aguanteu després passen una peli del cicle anime aquell qe fa molt de temps us vaig comentar.

I ara que tothom faci el què vulgui amb aquesta recomanació. ;)

r.

1 comentari:

Anònim ha dit...

ja fa temps que penso que al 33 foten programes que valen molt la pena. Però no sé perquè no els miro mai. També tenen pelis molt de pm pero les foten massa tard! Bueno, crec que el proper dijous també jo m'assentaré davant la tele després de sopar!