30.11.05

Entrevista a Matthew Herbert

Es de cuatrosfera (canal cuatroº) van entrevistar el geni de l'electrònica Matthew Herbert, amb alter egos com Herbert, Dr. Rockit o Radioboy. És curteta i bastant per sobre però interessant de veure.
Aquest home és dels pocs que m'ha fet disfrutar la música electrònica, tant en la vessant dance de ritmes trencats però enganxosos amb discos com Let's all make Mistakes, Around the House, Bodily functions (que gran The Audition) o remixos com el de Moloko del Sing it back i també en la seva part més experimental ja sigui en la seva creuada juntament am músics d'orquestra o els mechanical of destruction. Del "Plat du Jour" no en puc dir res perquè encara no l'he escoltat però estic segur que no em deixarà indiferent.

video



la seva web

aqui teniu un disc free i antiglobalitzador:
The Mecanics of Destruction

i el seu últim projecte
Plat du Jour en què feia servir sorolls i olors de menjars per crear música.

I és que encara recordo la sessió que es va marcar en la presentació del Sònar 2003 al Mond. No em direu que això no té mèrit.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Si noi, estic amb tu. Jo també m'en recordo. [sospir]

oskitar ha dit...

me flipa mathew herbert, con su permiso añado su blog a la lista de rekomendaos del reciklante.

sr. sike ha dit...

:o

muchas mercedes!