29.9.05

Video digital. Motion Graphics.

Estic en un punt de la meva vida en què he decidit, més o menys, en què m'agradaria dedicar-me en el món del disseny. Està clar que no només em vull dedicar això, però sí que és una part que m'interessa tocar i no només per sobre: la gràfica en moviment, ja que trobo que donar-li una nova dimensió a la part del disseny que ja m'agrada de per sí és un repte força interessant. Ara falta que m'en surti.

I posant això com a excusa ensenyaré un exercici que vaig fer amb l'edu per a l'assignatura en qüestió, i que tots pogueu despotricar i així veieu algo del què he fet, que mai he ensenyat massa cosa. De fet va ser un dels primers que vam fer, en una nit de motivació (entengueu motivació com volgueu jeje ;) ).

video (8 mb)



PD. bloggers.. pq no puc posar accents als títols? El shard veig que pot, no sé.. algo em devia carregar..

2 comentaris:

Gerard Amela i Camprubí ha dit...

Pos el video apunta bones maneres, però una mica curt, no? sobretot per okupar 8mb. A més el format mov és de pijos MACerus.

Després de la crítica, tan constructiva i simpàtica, comentar-te que ni puta idea del q et passa amb els accents, però que un dia et pillaré per banda i m'hauràs de doanr una altra classe de dissny web, pq no tinc ni puta idea d'acabar d'arreglar el meu blog.

Saludus!

sr. sike ha dit...

jaja.. es k tela com el tens eh..
jo es que vaig començar amb la plantilla senzilla.. sense imatges de més i al anar llegint tot el help de blogger anava modificant el que volia (o podia).

ja quedem un dia home.. encara que jo tp domino massa :D